آموزش طراحی: 7 اصل مهم و مهارت های لازم (گرافیک)

همچنین برخی بر این باورند که برخورداری از مهارت های عکاسی باعث بهبود مهارت های طراحی گرافیک می شود. اغلب آرم ها به رنگ سیاه و سفید هستند و در اندازه های مختلفی طراحی می شوند. هر محصول و یا سازمانی برای تعیین هویت و معرفی خود به یک آرم و لوگو اختصاصی نیاز دارد.

تعریف طراحی گرافیک: به طور کلی گرافیک برای ایجاد یک هدف ارتباطی تشکیل شده است. طراحی گرافیک فرایند ارتباطات بصری (دیداری) و حل مسئله از طریق استفاده از تایپوگرافی، فضا، تصویر، رنگ و … است. طراحی گرافیک حرفه ای بر روی مخاطب ها ، ارتباط با مشتری ها و موفقیت تجارت یا کسب و کار تاثیر زیادی داره. تاثیر رنگ میتونه مخاطب رو به خرید محصولات شما تشویق کنه.

طراحی گرافیکی شامل هر چیزیه که میتونه ظاهر متفاوتی به کسب و کار شما ببخشه. اگر از این دو عنصر به خوبی استفاده نشود، نمیتوان ادعا کرد که کار به درستی انجام شده است. رنگ عنصری است که تو جلب توجه اهمیت زیادی داره. طراحی گرافیک تو معرفی محصولات نقش مهمی داره چون اگه بهترین محصولات رو داشته باشین ولی نتونین اونا رو اونطوری که هستن نشون بدین کسی به اونا علاقه مند نمیشه! هر پروژهای رو که یه طراح گرافیک کار میکنه، یک پیام خاص داره.

یک لوگوی خوب باید مقیاس مناسبی داشته باشد، تکثیر آن ساده باشد، به راحتی در حافظه ذخیره شود و از همه مهمتر متمایز و منحصر به فرد باشد. فکر میکنم همه ما موافق هستیم که تعدادی لوگوی سطحی در جهان وجود دارد که ما به راحتی آن ها را فراموش می کنیم، و لوگوهای حرفه ای وجود دارد که همیشه در ذهنمان می مانند. در اولین گام ممکن است شما ایده های مختلفی برای لوگوی تجاری خود داشته باشید ، همه ی آن ایده ها روی کاغذ بیاورید تا بتوانید مقایسه کنید کدام یک از آنها کارآمد است و کدام راباید حذف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید