دوره نرم افزار طراحی گرافیک

2. لوگوی نوشتاری: این نوع از لوگوها بر پایه نوشتار شکل گرفتهاند. از سوی دیگر لوگوی انتزاعی قوه خیال را به چالش میکشد و برداشتهای بیانتهایی را همراه خود میآورد. در لوگوی تصویری، یک کمپانی شانس این را دارد که توسط تصویر، زاویه دید و هدف خود را به مخاطب نشان دهد.

خنککنندههای سفارشی سازی شده معمولا صدای کمتری ایجاد میکنند و در خنک کردنِ کارت گرافیک شما عملکردِ بهتری دارند. این مورد را به طراح گوشزد کنید، هر چند طراحان حرفهای با این مسئله آشنایی دارند. 5. لوگوهای امبلم: این نوع از لوگوها از شکل و متنی درون آن تشکیل شدهاند و قدمتی زیاد دارند. 1. لوگوی تصویری: همانطور که از نامشان پیداست این لوگوها از تصویر ساخته شدهاند.

7. لوگوهای تلفیقی: این نوع از لوگوها تلفیقی از وردمارک یا لترمارک و یک لوگوی تصویری، انتزاعی یا مسکات هستند. 3. لوگوی ترکیبی: این سبک از نشانهها از تصویر و نوشته به وجود آمدهاند. 1. طراحی دستی: در این شیوه طراح با نرمافزارهای تخصصی طراحی با استفاده از دانش خود و با بررسی هدف برند، بازار هدف و سایر مفاهیم موثر در برندسازی به طراحی لوگویی متناسب با کسبوکار میپردازد. 1. روی برداشت مخاطب در نگاه اول تأثیر بسزایی میگذارد و با او تعامل برقرار میکند.

2. به شما در خلق یک برند تجاری کمک میکند. برای طراحی لوگوهای نوشتاری طراح به طرحبندی و فونت متناسب با رسانه مورد نظر توجه میکند. شما می توانید ترندهای طراحی گرافیک مانند رنگ های زنده و درخشان را با تصاویر آینده نگرانه ترکیب کنید تا به برند تجاری شما در تأثیرگذاری در بازار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید