آموزش طراحی لوگو حرفه ای با فتوشاپ

داشتن اطلاعاتی در رابطه با انواع لوگو به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید لوگوی مناسب خود را انتخاب کنید. لوگوها یا همون نشانهها میتونن به شما هویت بدن. برندها اکثر بواسطه نشانه خود مشخص میشوند و مخاطبین پس از آن به دیگر عناصر مانند متن و هویت بصری توجه میکنند. هدف از طراحی لوگو حرفه ای این است که شما به یک نشانه خاص برای کسب و کار مدنظرتان برسید و بتوانید از آن بر روی سایر اقلام هویت بصری خود مثل: کارت ویزیت و ست اداری استفاده کنید. به علت وجود صفحات نمایش با سایزهای مختلف علم به ریسپانسیو کردن طرح امری حیاتی محسوب میشود؛ چراکه طرح شما باید مناسب اندازه صفحهنمایش وسیلهی مورداستفاده کاربر باشد.

اگر میخواهید در طراحی لوگو حرفهای با فتوشاپ هارمونی رنگها را رعایت کنید، رنگهای همخانواده گزینه مناسبی هستند. بهتر است پیش از خرید این محصول، ابتدا از قیمت کارت گرافیک دست دوم و نو در فروشگاههای معتبر آگاه شوید و سپس مناسبترین گزینه را با توجه به نیاز خود خریداری نمائید.

این بخش بیشتر تئوری بوده و شاید در نگاه بسیاری، از اهمیت کمی برخوردار باشد؛ اما باید توجه داشت که پایهی هر رشته، به نوعی حروف الفبای آن رشته حساب میشود. با تکیه بر مجموعه ای از مهارت های هنری و فنی، یک طراح گرافیک میتواند توجه مخاطبان مورد نظرش را با استفاده از رسانه های مختلف جلب و یا حفظ کند. این نماد گرافیکی توسط شرکتهای تجاری، صنعتی و همچنین کسبوکارهای متوسط حتی کوچک نیز مورد استفاده قرار میگیره.

لوگو، نشانه، آرم یک المان گرافیکی یا نمادین هست که از زمانهای خیلی پیش مورد استفاده قرار میگرفته. خیلی این امر مهمه که نشان هر شرکت و شخص بتونه در ذهن آدم نقش ببنده و فراموش شدنی نباشه. به فرض وقتی که شکل تیک رو میبینیم خیلی زود به فکر شرکت بزرگ ورزشی نایک میافتیم.

دیدگاهتان را بنویسید