کارتهای گرافیک جدید AMD در ۲۰ آوریل عرضه خواهند شد

پس در هنگام ثبت لوگو و طراحی آن باید بیشترین دقت را به خرج بدهید. لوگو مونوگرامی یا همان لوگو لترمارکی به لوگوهایی گفته می شود که برند بوسیله آن ها خود را معرفی می نماید. به همین خاطر است که در اکثر مواقع ما لوگوهای مونوگرامی را بخاطر همین که در آن حروف نام شرکت تبدیل به لوگو می گردند را لترمارک نامیده ایم.

لوگو مونوگرامی برای چه کسانی مناسب است؟ لوگوی گوگل بهترین مثال ممکن برای این کار می باشد. این کار می تواند برای حافظه ما بسیار مفید باشد. که در آن البته از آیکن های مختلف که امروزه نیز دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند به کرات استفاده می شود. در ضمن، درست همانند لترمارک ها، تایپوگرافی نیز می تواند تصمیم بسیار مهمی لحاظ شود.

در واقع می توانیم این روش را بهترین راه برای یادآوری نام و حوزه کاری یک شرکت معرفی نماییم. به دلیل کاربرد لوگو ها در اقتصاد و تجارت که قرار است به عنوان نماد شرکت و معرف شرکت به کار گرفته شده و مشتری از این پس حتی به جای نام شرکت لوگوی آن را در خاطر خواهد سپرد. چه زمانی شما تمایل به استفاده از لترمارک و یا ورد مارک را به عنوان لوگو در خود احساس خواهید کرد؟

در سال 1898، شرکت تولیدی میشیلن فرانسه (Michelin) از یک کارتون تحت عنوان شخصیت کارتونی مومیایی در زمینه های مختلف بهره برداری نمود. ما همگی کسب و کار های بزرگی را در زمینه های مختلف تنها براساس حروف تشکیل دهنده نام شرکت می شناسیم. دراین صورت مالک فعلی علامت تجاری قادراست به دلیل عدم فعالیت و یا هر دلیل دیگری امتیازعلامت تجاری خود را برای همیشه و با مدت مشخص به فرد دیگری منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید