طراحی لوگو رایگان 😎 سایت طراحی آنلاین لوگو L وبکیما

لوگو حرفه ای به عنوان بخش مهم از هویت برند ، یک نماد بصری پر از معنی است که میتواند در یک لحظه ذات و اعتبار نام تجاری ( نام برند ) شما به مشتریان نشان دهد. 1. اعتبار و سنخیت: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید. روح و هدف از طراحی لوگو، اینست که شما به یک هویت و نام تجاری خاص در رسانهها برسید این رسانه میتواند از کارت ویزیت یا سربرگ شما تا تبلیغات تلویزیونی را شامل شود.

باید به این نکته اشاره شود که چگونه یک لوگو روی یک کارت ویزیت و یا در تبلیغات روی یک بیلبورد باید استفاده شود. از جنس های جدید و به روز استفاده کنید تا کارت ویزیت شما خاص تر باشد. هر چقدر انتقال پیام توسط طراحی انجام شده راحت تر باشد، کاربر بیشتر جذب می شود.

DO IT مخفف Define: تعریف کردن، Open: باز کردن، Identify: معرفی و Transform: به معنای تبدیل کردن می باشند. علاوه بر افزایش تقاضا در بازار ، در اینجا برخی دیگر از مزایای تبدیل شدن به یک طراح دیجیتال را بیان می کنیم. اما با توجه به سوالات فراوانی که به دست میرسد ، بر آن شدیم که از یک نقطه دیگر انواع لوگو حرفه ای را مورد بررسی قرار دهیم. این برخورد و نگرش باید با دقت و علم به این موضوع باشد که تصمیمات ما در این زمینه تاثیر بسیار مهمی بر نتیجه ی نهایی کار خواهد گذاشت.

به دلیل اینکه لوگو بخش مهمی از برند شما را تشکیل میدهد، باید مطمئن شوید که طراحی آن بهدرستی صورت میگیرد. 2. باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند همخوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد. باید به هزینه طراحی به دید سرمایهگذاری در بخش برند و تبلیغات، و همچنین آینده کسب و کار نگاه کرد.

3. ماندگار و پایدار: یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرحها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد. لذا با طراحی یک لوگو خوب و موفق و با کمک از طراحان مجرب میتوانید به سادگی به این مقصود دست پیدا کنید. لوگو چیزی نیست که به دست یک طراح در خارج از شرکت خود بسپارید و هرچه وی داد را قبول نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید