10 تا از کلیشه های رایج که در مورد طراحی گرافیک وجود دارد

در بازار طراحی لوگو چه خبر است؟ هنرمند طراح، هنگامی که طراحی لوگو شرکت شما را میپذیرد، اول بازار را بررسی میکند تا ببیند در کسب و کار شما چه لوگوهایی بیشتر جواب میدهند. سپس با آشنایی که از شما بدست آورده و شناختی که از بازار کسب کرده، به سراغ مشتریان شما میرود.

کاغذها را مچاله میکند و میرود سراغ طرح بعدی تا بالاخره به آنچه شما و خودش میخواستید میرسد. طراح لوگو بررسی میکند، چه کسانی قرار است سراغ شما بیایند؛ طرح شما با چشمان چه کسانی بیشتر بازی میکند. شما باید بدانید رقبایتان چه کردهاند، برندهای مطرح چگونه پیشرفت کردهاند و راز شکست لوگوهای فراموش شده چیست.

برندها به دنبال پیشرفت هستند این به معنی آن است که شما باید لوگویی طراحی کنید که در طول زمان دمده نشود واصالت خود را در طولانی مدت از دست ندهد. در این شکی نیست که فرآیند طراحی لوگوی اسم برند شما کاری است که نیازمند دقت و ممارست فراوان است.

در دنیایی که رسانه های تصویری بخش بزرگی از زندگی روزانه مردم را پر کرده اند و انقلاب ارتباطی، جهان را به دهکده کوچک تبدیل کرده است، نیاز به یک زبان بین المللی و سریع بیشتر حس میشود. فکر میکنم، نقش محتوا و تناسب عکس اهمیت بیشتری دارد، که البته در مطبوعات محتوای عکس میباید از دینامیسم بصری قویتری برخوردار باشد.

لوگوساز آنلاین لوگونومی، یک نرم افزار طراحی لوگو در بستر وب است که به شما امکان ساخت لوگو به صورت فوری را می دهد. به همین دلیل است که پشت هر لوگویی یک معنا یا مفهومی پنهان است. این امر به این دلیل است که این لوگو باید از یک نماد وبسایت گرفته تا درج لوگو برروی یک ساختمان، در افتتاحیهها و در طیف وسیعی از برنامههای دیگر به کار برده شود.

دیدگاهتان را بنویسید