تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-12-27
23 راهکار بی نظیر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل engagement فالوکمپ
این تبلیغات نسبتا گرانتر از بقیه روشها هستند، پس اشتباه در آنها میتواند به بودجتان صدمه بزند. در بخش تنظیمات اینستاگرام، میتوانید آمار مربوط به رشد صفحه خود را مشاهده کنید. آمار بازدید از صفحه شما به تفکیک ساعت و جنسیت و سن و سال کاملا مشخص شده و قابل مشاهده است. کاهش کاربران فعال، افت کیفیت محتواها، شدوبن شدن در اینستاگرام و… مهمترین عوامل کاهش بازدید در این فضا هستند.
این در حالی است که مصاحبه با افراد موفق و معروف حوزه کاری میتواند به رشد شما کمک زیادی کند. با این روش به سادگی میتوانید خود را هم در این حوزه معرفی کرده و بیشتر سر زبانها باشید. در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده میشود. پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پستها برنامهریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش میدهید، از یاد نبرید.
این پستها باعث میشوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده میکنند. این تبلیغات برای کمپینهایی مناسب است که پیام را در قالب یک تصویر واحد منتقل میکنند. همچنین مانند سایر پستهای اینستاگرام، میتوانید کپشنی به این تصاویر اضافه کنید. البته توصیه میشود که متن کوتاه باشد تا بخش زیادی از آن توسط اینستاگرام پوشانده نشود.
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که استیکرها میتوانند به نمایش محتوای شما در نتایج جستجو و حتی بخش اکسپلور اینستاگرام کمک کنند. به همین دلیل، ترکیب استیکرهای تعاملی با محتوای جذاب و ارزشمند یکی از بهترین راهها برای جذب بیشتر مخاطب و افزایش بازدید استوریها است. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و استوری، مهم است که نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام را درک کنید. این الگوریتم بر اساس تعامل کاربران عمل میکند؛ یعنی هرچه محتوای شما بیشتر لایک شود، کامنت بگیرد یا به اشتراک گذاشته شود، شانس دیده شدن آن افزایش پیدا میکند. شاید در نگاه اول، بالا بردن بازدید پست اینستاگرام کار سادهای نباشد، اما غیرممکن هم نیست. در این فضای بصری با کمی خلاقیت و نظم میتوانید به رشد صفحه خود کمک کنید.
اکثر سیستم ها فعالیت آنلاین دنبال کنندگان شما را در تجزیه و تحلیل نشان می دهند. برای دریافت بازدیدهای بیشتر، پستها را با استفاده از این اطلاعات در زمانهای حداکثر مشارکت برنامهریزی کنید. چندین بار انتشار را امتحان کنید تا ببینید کدام دوره بیشترین بازدید را دارد. استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوایی که تولید میکنید، میتواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. استفادهی به اندازه و درست از هشتگ ایرانی و … میتواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود. اینستاگرام یکی از قدرتمندترین پلتفرمهای اجتماعی برای اشتراکگذاری محتوای بصری است و کسبوکارها و افراد برای افزایش دسترسی به مخاطبان خود، باید از تکنیکهای مختلفی استفاده کنند.
راهکار بی نظیر برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل (engagement)
به این ترتیب به مرور زمان اعتباری تولید میکنید که به راحتی از بین نخواهد رفت. این مورد نیز همانند استوری های تعاملی کمک به افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما دارد و همچنین افزایش فالوور را نیز به همراه خواهد داشت. بازنشر محتوا در استوری اینستاگرام یکی از مهمترین رازهای افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما است.
با خرید کامنت در اینستاگرام می توانید اکانت خود را پرطرفدار نشان دهید همچنین به سوالات متداول مخاطبانتان در قالب کامنت پاسخ دهید. برای بیشتر دیده شدن پست های خود می توانید از اینفلوئنسر هایی که در حیطه کاری شما فعالیت می کنند کمک بگیرید. به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید. نکته قابل توجه در اینجا این است که حتما پست های متنوع با سبک های مختلف و در زمان های متفاوت منتشر کنید تا اطلاعات آماری زیادی بدست آورید و در نتیجه بررسی شما با توجه به جامعه آماری وسیعی باشد. هر چه نظرات، اشتراک گذاری ها، سیو پست، لایک ها و … بیشتر باشد نشان می دهد پست شما توانسته ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند. در ادامه سوالات متداول پیرامون تبلیغ پیج در اینستاگرام را بررسی میکنیم.
ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب میکنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، میتونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. شما فقط به یک تصویر باکیفیت نیاز دارین که پیام برندتون رو منتقل کنه.
اگر هم نمیخواهید هزینهای بپردازید، میتوانید زیر پستهای آنها کامنت بگذارید. شاید آنها کامنت شما را نبینند، اما دنبالکنندههای آنها نظر شما را میبینند و ساید به صفحه شما برای بازدید سر بزنند. دقت کنید که کپشنها نباید بیش از حد هم طولانی باشند، چون احتمال اینکه خوانده نشوند زیاد است.
به خاطر داشته باشید که محتوای منحصر به فرد و خلاقانه، کلید طلایی جلب توجه مخاطبان در اینستاگرام شلوغ امروزی است. بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که شبیه استوریهای معمولی به نظر میرسند. برای طراحی استوریهای تبلیغاتی، کسب و کارها میتوانند از عناصر استوریهای طبیعی اینستاگرام مانند GIF، فیلتر و متن استفاده کنند تا تمایز استوریهای تبلیغاتی با استوریهای معمولی کمتر شود.
- {
- استوریها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آنها را مشاهده میکنند. |}{
- اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد. |}
- در نهایت از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و آموزنده بوده باشد.
- فعالیت همیشگی پیج شما، باعث میشود که اینستاگرام بیشتر به شما بها داده و پیج شما را مهم تلقی کند.
- از انتخاب زمان مناسب برای انتشار تا استفاده بهینه از هشتگها، استیکرها و همکاری با اینفلوئنسرها، هر یک از این تکنیکها میتوانند تأثیر زیادی در بهبود دسترسی به مخاطبان و تعامل بیشتر با آنها داشته باشند. {
- نسخه کاملی برای افزایش بازدید وجود ندارد و باید از مجموعهای از راهها برای این کار استفاده کنید. |}
حتی ممکن است وب سایت هم نداشته باشید ولی به راحتی میتوانید با جذب مقداری فالوور، برند خود را معرفی کنید و شروع به فروش محصولات خود کنید. حال اگر وب سایت دارید، میتوانید برای برند خود اقدام به تبلیغات وب سایت خود کنید و با این کار میزان اعتماد مردم به وب سایت خود را شدیدا افزایش دهید. منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پستهای خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث میشود تا ویو استوری و بازدید پستهای شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحهی شما میشود. اگر قصد استفاده از محتوای ویدیویی آماده را داشتید نیز سعی کنید حتما در آن تغییراتی ایجاد کنید و به صورت کامل آن را کپی نکنید. قبلا در مقالهای آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست و استوری اینستاگرام را به صورت کامل و تخصصی برایتان آماده کردهایم که میتوانید مطالعه کنید.
برای مثال در تصویر زیر، نمونهای از تبلیغات در استوری اینستاگرام را مشاهده میکنید که از تصویر ثابت برای تبلیغ محصول با ارائه مشوق حمل و نقل رایگان استفاده کرده است. دکمه فراخوانی به اقدام نیز در پایین صفحه با عبارت «حالا خرید کنید» مشخص شده است. در درس دوم با نکات مربوط به ساخت صفحه استاندارد اینستاگرام آشنا میشوید و در درس سوم ابزارهای تجزیه و تحلیل را خواهید آموخت. درس پنجم و ششم تکنیکهای کاربردی در اینستاگرام و روشهای جذب فالوور را بیان میکند. در نهایت، درس هفتم به بیان تکنیکهای بازاریابی و افزایش فروش میپردازد.
پس یکی از بزرگترین کارهایی که یک پیج اینستاگرام میتواند انجام دهد، افزایش اعتماد مردم به شماست و در نتیجه میزان خرید و سفارش از سایت شما را میتواند به شکل چشمگیری افزایش دهد. همچنین یک قابلیت جدید دیگر نیز به اینستاگرام افزوده شده است که میتوانید پیجهای مورد علاقه (Favorites) را از سایر پیجهای اینستاگرام جدا کنید. میتوانید از کاربران بخواهید که پیج شما را در این بخش اضافه کنند تا پستهای شما در بین بقیه پستها گم نشود. استفاده از هشتگهای نامربوط در اینستاگرام باعث میشود که پست شما اسپم تشخیص داده شود. اگر میخواهید کپشن شما با احساسات مخاطب در ارتباط باشد، از ایموجی استفاده کنید.
این بخش یکی از مهمترین بخشهای پیج اینستاگرام شما به حساب میآید. اینستاگرام در این بخش به شما فرصت داده است تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی میخورد و چرا باید شما را فالو کند. اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آنها را شناسایی کرده و حذفشان کنید. مقاله روشهای حذف فالوور فیک را بخوانید تا هرچه سریعتر با روشهای این کار آشنا شوید. از کپشنهای مختصر و مرتبط استفاده کنین که حس کنجکاوی ایجاد کنن و کاربر رو ترغیب به کلیک کنن.
با استفاده از ویژگیهای فروشگاهی اینستاگرام، کاربران بدون اینکه از اینستاگرام خارج شوند، محصولات را بررسی میکنند و میخرند. همانطور که مشاهده میکنید دکمه فراخوانی به اقدام در پایین تصاویر، کاربر را به صفحه خرید هدایت میکند. سبک و ایده شما برای ایجاد یک سری از هایلایتهای مناسب در پایین بیو پروفایل، میتواند تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. هایلایتها به پیج شما جذابیت زیادی را میدهند و اگر یک برنامهریزی خوب برای دستهبندی صحیح هایلایتهای خود داشته باشید، میتوانید فالوورهای زیادی را جذب کنید.
ابزارهای آنالیز، مجموع کل افرادی را که از زمان راهاندازی پیج، از پروفایل دیدن کردهاند، نشان نمیدهد. بلکه فقط افرادی که در 7 روز اخیر پروفایل را مشاهده کردهاند، نشان میدهد. برای مثال اگر در تولید محتوا در اینستاگرام موفق بوده باشید، ممکن است از طریق اکسپلور یا معرفی فالوورها، برخی از کاربران شما را پیدا کنند و صفحه پروفایل را مشاهده کنند. این احتمال وجود دارد که مخاطبان، در ساعات غیرکاری شما، در اینستاگرام فعال باشند. با استفاده از «Insight» اینستاگرام، میتوانید بهترین زمان برای انتشار پست را متوجه شوید. بهینه کردن زمان انتشار پست باعث میشود در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید.
بنابراین پستهای خود را زمانبندی کنید تا در روزهای تعطیل و آخر هفتهها نیز محتوایی برای انتشار داشته باشید. بنابراین هنگام تولید محتوا تلاش کنید محتوای ارزشمند و جذاب ایجاد کنید، تا توسط افراد به اشتراک گذاشته شود. برای مثال نقل قولی الهامبخش یا اینفوگرافیکی با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته میشود. هنگامی که کابری پست شما را در استوری خود بازنشر میدهد، مخاطبانش برای مشاهده پست وارد صفحه شما میشوند.
دیگر شما یک سایت نیستید، بلکه به صورت گسترده و روزانه در حال تعامل با کاربران خود هستید. راستش را بخواهید، ایجاد چنین تعامل بسیار نزدیکی از طریق یک وب سایت کاری بسیار دشوار است. توجه داشته باشید که چیزی به نام ثبت رایگان پیج اینستاگرام در گوگل وجود ندارد. اگر به دنبال یک فرم در گوگل هستید که پیج خود را در آن ثبت کنید، چنین چیزی وجود ندارد. این شما هستید که باید دریچه ورود گوگل برای خزش (Crawl) و یافتن پیج را باز کنید.
اگر شغل شما عکاسی است یا نیاز به انتشار تصاویر قبل و بعد از کار دارید، با استفاده از تکنیکهایی میتوانید فید اینستاگرام خود را به وبسایتتان متصل کنید. برای مثال در تصویر زیر دیجیکالا، آدرس شبکههای اجتماعی خود را در فوتر وبسایتش قرار داده است. براساس مطالعات، از هر ۳ نفری که صفحه کاری شما را بازدید میکنند، ۲ نفر فالوور شما نیستند. بنابراین، بیو اینستاگرام شما باید مختصر، واضح و جذاب باشد تا افراد را به دنبال کردن شما تشویق کند.
اگر برای کسبوکارتان یک پیج در اینستاگرام دارید، پس باید یاد بگیرید برای افزایش بازدید اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید. در واقع هر کاربری که به دنبال کسب درآمد از این پلتفرم است به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام میگردد تا با افزایش ویو اینستاگرام بتواند فالوورهای بیشتری جذب کرده و درآمد بیشتری داشته باشد. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نه فقط اینستاگرام نیاز به زمان بندی دقیق دارد. زمانی که مخاطبان شما فعالتر هستند، پست ارسال کنید، مشارکت و تعامل را افزایش میدهد و در نتیجه افزایش بازدید اینستاگرام و حتی سایتتان را خواهید داشت .
هنگامیکه مخاطبان هدف خود را مشخص کردید، فیسبوک راهنمایی مانند تصویر زیر در اختیار شما قرار میدهد که در آن مشخص شده است مخاطبان هدف شما تا چه اندازه گسترده یا خاص هستند. بهتر است مخاطبان را طوری تنظیم کنید که در طیف سبز رنگ قرار بگیرند. اگر پست شما در دقایق اول آن چنان که باید بازدید نمی گیرد،باعث نمی شود که الگوریتم پست شما را به فالوورهایتان نمایش ندهد.
در نشریلا میتوانید محصولات و خدمات خود را با انتشار مطالب تخصصی معرفی کنید. اگر وبلاگی دارید که محتوای بصری مانند تصویر، ویدیو یا اینفوگرافیک در آن منتشر میکنید، از محتوای اینستاگرام در برخی مطالب خود بهره بگیرید. ابتدا باید حساب کابری خود را به گونهای تنظیم کنید، که از تبلیغ صفحه اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. برای این کار باید حساب کاربری خود را به حالت «تجاری» (Business) تبدیل کنید و آن را برای عموم باز کنید.
با آنالیز بخش Insights، استراتژی تولید محتوا بچینید
یکی از مهمترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک میکنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. ویدئوها راهی عالی برای جذب مخاطبان هستن، چون همزمان از تصویر، صدا و حرکت استفاده میکنن. با این فرمت میتونین داستان برندتون رو تعریف کنین یا نحوه کار محصول رو نشون بدین.
اصلیترین وظیفه تبلیغات در این فضا، افزایش بازدید پست اینستاگرام است تا در ادامه محتوای جذاب شما بازدیدکنندگان را به فالوورهای دائمی تبدیل کند. تبلیغات اینستاگرامی برای این که بتوانند بازدیدکنندههای زیادی را جذب پیج کنند، باید از یک سری اصول و قوانین خاص پیروی کنند. تبلیغات اینستاگرام، در فید کاربران، استوریها و اکسپلور نمایش داده میشوند. اگر از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات شما همانند پستهای معمولی اما با برچسب «Sponsored» به کاربران نشان داده میشود. نکته مهم در این قبیل تبلیغات این است که ویژگیهای بیشتری نسبت به پستهای معمولی دارند.
برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز میتواند مفید باشد و به افزایش بازدید از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود. اگر میخواهید محتوای شما بازدید بالایی داشته باشد، باید همیشه در جریان جدیدترین ترندها باشید. برای مثال، استفاده از فیلترهای محبوب، آهنگهای جدید یا چالشهای ترند میتواند به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک کند. برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها بهدرستی استفاده کنید. برای مثال، استفاده از استیکر نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا استیکر سوالات برای پرسیدن نظرات فالوورها میتواند میزان تعامل را به طرز چشمگیری افزایش دهد. همچنین، برگزاری چالشها یا نظرسنجیهای موضوعی بهویژه در زمینههایی که به علاقهمندیهای فالوورها مرتبط است، میتواند باعث جلب توجه و افزایش مشارکت شود.
{انتشار محتوای تاثیرگذار؛ به معنای توجه به نگاه کاربر!
|}تحقیقات اخیری که روی بازدیدهای اینستاگرام به عمل آمده نشان میدهد که ویدئوها بیشتر از تصاویر بازدید دریافت میکنند. گفته میشود یک محتوای ویدئویی دو برابر بیشتر از یک محتوای تصویری کامنت دریافت میکند و به اشتراک گذاشته میشود. در تولید محتوای ویدئویی خساست به خرج ندهیدو از خلاقیت خود استفاده کنید و محتوای خود را به این سمت ببرید. ✅ افزایش بازدید اینستاگرام باعث میشود فالوورهای جدید جذب کنید و درآمد بیشتری از این طریق به دست آورید. چرا میگوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین میآورند.
در آخر از شما میخواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید. یکی دیگر از بخشهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که میتوانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.
تیم متخصصان ما مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاورههای لازم در این زمینه هستند. به عنوان مثال می توانید در قالب یک پست برای افرادی که تا یک ماه مانده به عید پست های شما را لایک و سیو کرده اند یک تخفیف و عیدی ویژه در نظر بگیرید. توجه داشته باشید در اکثر شبکه های اجتماعی اعداد به جای شما صحبت می کنند و می گویند چقدر محبوب و قابل اعتماد هستید. هزینه تبلیغات اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد و هیچ قیمت متوسطی برای آن وجود ندارد.
در صورتی که فالوورها واقعی و هدفمند باشند، میتوانند نقش پررنگی در افزایش بازدید اینستاگرام ایفا کنند. بخش بیوگرافی یا بیو در اینستاگرام اولین چیزی است که کاربران هنگام وارد شدن به صفحه شما، آن را مشاهده میکنند. کاربران با خواندن آن، بیشتر با شما آشنا شده و متوجه میشوند به پیج شما برایشان مناسب است و به آن علاقه دارند یا نه. تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید.
هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. بسته به نوع فالوورها و موقعیت جغرافیایی آنها، بهترین زمان ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً صبحها و عصرها، زمانی که افراد بیشتر آنلاین هستند، زمانهای خوبی هستند. برای مثال در چینش پست های پیج، پست های وسط نکات آموزشی و پست های چپ و راست، معرفی محصول یا خدمات باشند. در نهایت از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و آموزنده بوده باشد. اگر در حین انجام این فرآیند با سوال یا مشکلی روبرو شدید، در بخش نظرات زیر این مطلب یا از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.
همچنین، فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از هشتگها میتواند تأثیر معکوس داشته باشد. پیشنهاد میشود برای هر پست حداکثر از 10 تا 15 هشتگ مرتبط استفاده کنید. در دنیای شلوغ اینستاگرام، محتوای اورجینال و خلاقانه حرف اول را میزند و کپیبرداری از محتواهای دیگران نه تنها فایدهای ندارد، بلکه باعث میشود در میان انبوهی از محتواهای مشابه گم شوید. کاری را بهصورت معمول انجام نمیدهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام ندادهاید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. هرچه افراد تایم بیشتری روی محتوا بگذارند، اینستاگرام آن را ارزشمندتر میداند و در نتیجه به افراد بیشتری نشان میدهد.پس شما باید با هوشیاری چند ثانیه برای خودتان ایجاد کنید.
میتوانید از ابزارهای مختلف برای زمانبندی ارسال محتوا استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفهای میتوانید محتوای خود را برای انتشار زمانبندی کنید. در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شدهاند، شما را فالو کنند. در آخر هم پیج خودتان را منشن کنید و یک کال تو اکشن از مخاطبان خود داشته باشید.
محتوای ویدئویی زمان بیشتری نسبت به تصاویر را به خود اختصاص می دهد و اگر تفاوتی میان تصویر و ویدئو مشاهده می کنید از رفتار کاربران در برخورد با این محتواها نشات می گیرد. مثال استفاده از لوکیشن میدان نقش جهان می تواند شانس ورود محتوای شما به اکسپلور را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید الگوریتم اینستاگرام باهوش است و می تواند لوکیشن فیک را تشخیص دهد؛ پس از آن سوء استفاده نکنید و استفاده از لوکیشن فیک را به حداقل برسانید. برای جذب مخاطب می توانید در این کمپین ها شرکت کنید زیرا در این کمپین ها، جوایز ارزشمندی به عنوان هدیه به فالوورها اختصاص یافته است که باعث می شود کاربران زیادی به این مسابقات توجه کنند. برای تولید محتواها، عکاسی و ساخت ویدئوها سعی کنید ایده های جدیدی را به کار بگیرید.خلاقیت در چینش پست ها و تکراری نبودن موضوعات چند پست در پیج نیز مهم است.
از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر میخواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفهای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که میتوانید از آن برای حرفهایتر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید.
استفاده از حداکثر تعداد هشتگ در زیر هر پست، غیرحرفه ای بودن شما را به مخاطب نشان می دهد. محتوای با کیفیت، شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت از سوی فالوورهای شما دارد که می تواند به پست های شما کمک کند تا در فید دنبال کنندگان شما رتبه و جایگاه بهتری داشته باشند. با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید.
سعی کنید در کپشن از نوشتن توضیحات زیاد پرهیز کنید چرا که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای سرگرم کردن افراد است و آن ها فرصت و حوصله زیادی برای مطالعه کپشن ندارند. اغلب ساعت فراغت افراد که به بررسی پست های اینستاگرامی می پردازند انتهای شب است. بهترین راهکار برای اینکه تمام افراد در هر موقعیت زمانی و مکانی بتوانند از ویدیو های شما بهره ببرند قرار دادن زیرنویس برای آن ها است. اما برای شناسایی مخاطبان ابزارهای زیادی وجود دارند که بهترین آن ها ابزار اینسایت اینستاگرام است که تنها در اختیار پیج های تجاری قرار داده است. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد.
اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست میدهید. نیازهایشان را برآورده کرده و در مورد نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان صحبت کنید. البته برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام نظیر دایرکت هوشمند اینستاگرام هم کمک زیادی به تعامل سریع و موثر پیج میکند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوریهای کاربران نمایش داده میشوند.
این لینک